Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 iulie 2007

muncim si asta ne face placere

Ei da ptr ca si munca trebuie facuta de cineva, nu?
Dar oare cati dintre noi se duc la munca cu zambetul pe buze?
Cati asteapta cu nerabdare sa inceapa ziua de lucru?
Foarte putini.
M-am intalnit acum ceva vreme cu o prietena pe care n-o vazusem de foarte mult timp.
Intrebarile obishnuite - Unde lucrezi?
- Cum e?
- Cat castigi?
Pana aici nimic spectaculos insa cand i-am spus ca eu abia astept sa ajung pe scaun la birou sa-mi deschid calculatorul ea a ramas muta de uimire.
I-am mai spus ca resimt in primele ore ale dimineatzii o placere extraordinara cand imi verific mailurile, cand imi deschid ferestrele de grafice.
Neincrezatoare femeia din fatza mea a inceput sa rada.
- Tu faci misto de mine....
-Deloc am sarit repede sa ma apar.
- Atunci ai innebunit?
Ha, probabil, la asta nu ma gandisem :))
Dar eram asha de convins ca sunt foarte multzi oameni care muncesc cu placere ca si mine incat nu am avut retzineri in a afirma asta.
Dar am invatzat ca atunci cand faci destainuri si cand bei trebuie sa ai masura.
Acum ma abtzin de la amandoua.

Niciun comentariu: