Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 iulie 2007

Caldura mare monsher

Prin fortza imprejurarilor azi am fost silit sa ies la orele pranzului din birou.
Catastrofa pe strazile Bucurestiului, atata caldura n-am patimit niciodata.
Aerul care imi intra in plamani era fiert, copt, fierbinte nu gasesc sinonim.
Drumul meu ducea la Banca, acolo oaza de racoare m-a doborat, era placut, atat de placut incat nu-mi doream sa mai plec, ma uitam afara la oamenii care se tarau prin vipie si eu imi savuram apa de la Fantana tolanit pe un jiltz in asteptarea functzionarei.
Ea nu se grabea si eu eram fericit ptr prima data in viata aveam rabdare si asta imi dadea satisfactzie.
S-a scuzat ca m-a facut sa astept, iar eu am uimit-o cu bunavointza mea :
- Doamna daca putetzi sa tragetzi de timp sa stau cat mai mult aici pe scaunul asta v-ash ramane dator.
S-a uitat la mine neincrezatoare...
-Vorbesc serios imi place sediul dumneavoastra e asha racoare, am adaugat eu.
Din pacate am terminat repede si a trebuit sa ies, uitasem parca de caldura de afara asha ca m-am trezit iar cuprins de sudoare din toate partzile.
Am auzit glasul interior care ma indemna sa-mi cumpar apa. Am dat curs chemarii si am intrat intr-un magazin, o sticla de jumatate de litru mi-am zis ca e suficient, dar ce mult ma amageam.
A trebuit sa imi iau iar apa ptr ca sticla s-a golit imediat.
De data asta 2 litri. Ca sa nu mai lungesc povestea am baut azi 3,50 apa plus cafea si alte sucuri ocazional.
Am ctit undeva ca apa e indicata si ca omul ar trebui sa consume zilnic 3-4 litri, radeam atunci n-am crezut ca pot sa beau intr-o singura zi atata apa.
Si cu atata placere.
Am realizat tot azi ca omul e capabil sa se adapteze unor conditzii foarte vitrege.
Cand mergeam pe strada aveam impresia ca strabat deshertul, probabil ca in deshert ziua de azi e o zi obisnuita insa apa lipseste, cu ocazia asta m-am felicitat ca traiesc in Romania unde exista chioshcuri de unde potzi sa-ti cumperi apa de izvor. Ehei nici nu realizam noi cat de norocoshi sintem ::))). Acesta este tonul de incheiere, optimist azi desi a fost " caldura mare monsher" .

Niciun comentariu: